Ehemm...1st post...
Btw..last Saturday gi makan satay ngan geng2 baru...
Kat Satay Station...Kg Pandan
sedap...tp x rase nk mkn malam tuh...5 cucuk je lahap...(je?)heheh
Balik2 tuh...tgk kat wiper blakang ada note...
Guna kertas kuning...tulis besar2...
Camni laa sket lebih kurang isi kandungan note tuh
"Bangang punye orang!!Pegi parking depan rumah org watper??...etc"
x ingat apa lagi die tulih...tp mengguris hati...huhu
Kepada tuan punya rumah yang aku parking kete aku kt depan...
Mintak maaf banyak2...seriously x perasan
ni 1st time gi tmpt tuh...contact lense kering...blurr jeks sume
masa aku parking...ada 4-5 org dok bincang2 kt depan tuh...
cam ada meja...so...aku assume tuh cam kedai mkn...yg tutup waktu malam
memang x perasan langsung!Sorry!
Balik tuh..aku lalu kesas...
nak masuk tol awan besar...kete dah gegar semacam...
aku jalan gak...
by this time kete dah rase berat...xleh nak pecut...
dah laa air cond rosak...panassss....
nampak rnr awan besar...Alhamdulillah...
aku singgah...
tgk tayar blakang...Astaghfirullah...koyak terus...
nasib baik bukan tayar depan...kalo x...mau terbabas...
Alhamdulillah...berjaya gak sampai ke rumah kol 1.30am..
penat....dr pg x rehat...Zzzzzz
Subscribe to:
Post Comments (Atom)

No comments:
Post a Comment